Kötü Haberleri Müşterilere Parçalamaya Yönelik Öneriler

Posted on

Herkesin en zor kısımlarından biri kötü haberin taşıdığıdır. Mükemmel bir dünyada yaşıyoruz ve her iş işlemi beklediğimiz gibi değil. İşyerimde, bir işlemin yanlış gidebileceği yaklaşık 300 yol var ve bunların yaklaşık 50’si ya hiçbir kontrolümüz yok ya da görünür durumda değil. Bitiş çizgisine ulaşmada pek çok dinamikler bulunduğu karmaşık işlemlerde bu özellikle doğrudur.

Ne yazık ki, bitiş çizgisine giden yol boyunca bir yerde, gecikme veya hatta bir anlaşma katiliyle karşılaşabilir ve engelleyebilirsiniz. Yani milyarlarca dolarlık soru şu: Siz itibarınızı korumakla birlikte en üst düzeyde profesyonellik sürdürürken bu haberi müşteriye nasıl en etkili ve profesyonel olarak kırıyorsunuz? Cevap, müşterinizin beklentilerini en baştan etkili bir şekilde yönetmektir. Onlara, ne olursa olsun, onlara her zaman güvenebilecekleri birkaç şirket mantrası vererek bunu yapabilirsiniz.

Şirketimde, müşteriye en baştan söylemeyi ilke edinen politikamız “Bay. Müşteri, projenizi beğeniriz ve projenizi finanse etmek için çok yüksek bir olasılığımız olduğunu düşünürsek kabul ederiz. Bunun olacağı konusunda sana söz veremem. Ama size söz verebileceğim şu: doğruyu, gerçek ya da kötü gerçeği hep söyleyeceğim … sadece haberci vurmayın! “Sonra durdum ve rahatlama duygusunu neredeyse duyuyorduk. Geçmişte karanlıkta uzun bir süre karşılaştıkları bir deneyim yaşadıklarını ancak sadece projelerinin reddedildiğini fark ettiler.

Görüyorsun, herkes böyle istiyor. Gerçeği gerçek zamanlı olarak istiyorlar ve teslim etmeye cesaret etmenizi istiyorlar. Ayrıca, eğer bir problem varsa, problemi çözmek için biraz fikir sahibi olabilecekleri için, derhal bunları ele alalım istediklerini açıklıyoruz. Bu, sizinle müşteriniz arasındaki ilişkideki bağları mühürler. Onlara söyleyecek bir diğer şey de paylaşacak haberiniz yoksa onlarla iletişime geçmeyeceğinizdir. Ayrıca, bunu ihmal olarak yanlış yorumlamamanız da, işinizi yürütmenin en etkili yoludur.

Yine başta beklentileri yönetmeye dönüyor. Bir gecikme olursa derhal onlara haber verin. Kötü haberleri kırmanız gerektiğinde, daima mantrınıza dönün: “Bay. Müşteri, size en yakın derhal doğru ve kötü gerçeği söylemeye söz verdim. Bugün, sizinle paylaşacağım kötü bir gerçek var ve bu sorunu çözmek için yardımınıza ihtiyacım var. “Deneyin ve çok şaşıracaksınız. Dürüstlük ve zamanlı dürüstlük her zaman olduğu gibi her zaman en iyi politika

Biz, kredi, uluslararası proje finansmanı, banka garantileri, sblc, dlc ve akreditiflerin en büyük ve güvenilir sağlayıcılarıyız.

Skype: http://www.manglobalinvestments
Web sitesi: http://www.manvoeurninvestments.com
E-posta: simchea@manvoeurninvestments.com VEYA
Funding@manvoeurninvestments.com

DİKKAT: Komisyonculara her başarılı işlem için% 1 komisyon ödenir. Aracı kurumumuz ya da şirket temsilciliğiniz olmak istiyorsanız, daha fazla bilgi için lütfen bizimle e-posta yoluyla iletişime geçin.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s